.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير رفاه در گرگان؛
ملت ايران، فتنه گران و منافقين را رسواتر کرد
وزير رفاه و تامين اجتماعي در جمع راهپمايان شهرستان گرگان گفت: ملت ايران اسلامي با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن، منافقين و فتنه گران را رسواتر کردند ...
ملت ايران، فتنه گران و منافقين را رسواتر کرد

وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: ملت ايران اسلامي با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن، منافقين و فتنه گران را رسواتر کردند.

"صادق محصولي" امروز در جمع راهپمايان شهرستان گرگان در ميدان شهرداري اين شهر افزود: فتنه گران بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، آمريکا، اسراييل، صهيونيست و فرزند شاه مخلوع را در کنار خود ديدند ولي دم برنياوردند.

وي تصريح کرد: فتنه گران و اغتشاشگران نه تنها راه خود را از منافقان و استکبار جدا نکردند بلکه گفتند ما خط امامي هستيم و با اين حرف ها، بيشترين جفا را به انقلاب و امام راحل کردند.

وي يادآور شد: فتنه گران کاري کردند که مردم ايران اسلامي را مجبور به برگزاري راهپيماي ميليوني و به صورت خودجوش در 9 دي ماه کردند و در آن راهپيمايي، مردم دهان استکبار و فتنه گران را بستند.

به گفته وزير رفاه و تامين اجتماعي، امروز نيز ملت ايران با حضور حماسي خود در اين راهپييمايي، فتنه گران را که رسوا شده بودند، رسواتر کردند.

وي افزود: بعد از انتخابات رياست جمهوري دهم، دشمن با هزينه ميليارد دلاري و راه اندازي شبکه هاي مجازي و ماهواره اي تلاش کرده بود تا با ايجاد فتنه، به اين نظام ضربه بزند درحالي که با هوشياري رهبري و حضور گسترده مردم و تبعيت آنها از مقام عظماي ولايت، دشمن نتوانست اين بار نيز به هدف شوم و پليد خود دست يابد.

وزير رفاه و تامين اجتماعي اضافه کرد: دشمنان نظام در ايام انتخابات اعلام کرده بودند که وزير کشور به هر نماينده مجلس 20 ميليون تومان چک براي تبليغات داده است که اين دروغ را براي فريب افکار مردم سردادند و اين توهين به دولت و نماينده مردم بود.

وي افزود: همان روزها اعلام کردند که تعداد صندوق هاي سيار 10 برابر افزايش يافته است درحالي که با وجود افزايش تعداد راي دهندگان در اين دوره از انتخابات، صندوق هاي سيار1/5 برابر هم نشده بود.

وي با اشاره به اينکه دشمن براي دست يابي به اهداف خود دست به اقدامات زيادي از طريق شبکه هاي مجازي و شايعه پراکني زد ادامه داد: تعداد دروغ هاي دشمن آنقدر زياد شده بود که نشان از در راه بودن توطئه اي ديگر بود.
وي در بخشهاي ديگري از سخنان خود با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: امام خميني(ره) نظام را از طلمت و سياهي به نور رهنمون کرد و امروز امام خميني و شهداي انقلاب اسلامي ناظر حضور مردم ايران در 22 بهمن هستند و ما بايد قدردان اين حضور باشيم.

محصولي افزود: حضور اقشار مختلف مردم اعم از مردم و زن و پير و جوان، يادآور حضور اصحاب امام حسين (ع) در روز عاشورا است.
وي افزود: جوانان امروز کشور هماناني هستند که امام خميني فرموده بود فرزندان من در گهواره ها هستند و امروز اين جوانان مدافعين انقلاب و نظام هستند.
وي با بيان اينکه دشمن در سه دهه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دست به هر اقدامي زد تا به اين نظام ضربه وارد کند اظهار داشت: ملت ايران اسلامي با حضور در تمامي صحنه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي کشور دشمن را ناکام کردند.

وي افزود: امام خميني ملت ايران را به اوج رساند و ملت ايران نيز با تبعيت از امام خميني، شعار استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي را جاودانه کرد.
وزير رفاه و تامين اجتماعي در ادامه با اشاره به اينکه سه شعار استقلال، ازادي و جمهوري اسلامي در سايه تبعيت از ولايت فقيه جاودانه شد، گفت: ولايت فقيه دژ مستحکم براي انقلاب ايجاد کرد، همچنانکه انقلاب اسلامي با وحدت و يکپارچگي مردم و تبعيت از رهبري به ثمر رسيد، استمرار و تثبيت و صدور انقلاب اسلامي نيز با وحدت و همدلي بين مردم و تبعيت از ولايت مطلقه فقيه ممکن است.
به گفته وي عبور امت از گردنه هاي صعب العبور شديد با تبعيت از رهبري صورت گرفت و همين امر نيز توطئه هاي بيشمار دشمنان اين مرز و بوم را خنثي کرد.

وي يادآور شد: پس از انقلاب اسلامي دشمن بارها تلاش کرد تا انقلاب را سرنگون کند و يا از مسير اصلي خود جدا و خارج کند.
وي افزود: ترورهاي مسوولين و مردم کشورو جنگ تحميلي و اغتشاش و ناامني از کارهايي بود که دشمن به آن روي آورد تا انقلاب را از بين ببرد ولي با حضور گسترده مردم نتوانستند کاري از پيش ببرند.
محصولي ادامه داد: دشمن بعد از اينکه متوجه شد از طريق سخت افزاري نمي تواند به اين انقلاب ضربه بزند به جنگ نرم افزاري و تهاجم فرهنگي روي آورد تا جوانان را از اسلام و انقلاب جدا کند و با هوشياري ملت و تبعيت از رهبري، دشمن باز هم نتوانست کاري از پيش ببرد.

وي خاطرنشان کرد: البته فريب خوردگان غرب با اعلام اينکه توطئه اي در کار نيست و توهم توطئه هست، نه تنها با ناتوي فرهنگي مقابله نکردند بلکه با عوامل بيگانه همراهي کردند ولي باز کاري نتوانستند انجام دهند تا اينکه مردم در سال 84 با راي به دولت عدالت محور، نشان دادند که فريب بيگانگان را نخواهند خورد.
وي با اشاره به تلاشهاي دشمنان نظام براي صدور قطعنامه هاي متعدد در زمينه هاي مختلف تصريح کرد: دشمن براي ضربه زدن به دولت و نظام قطعنامه هاي متعددي صادر کرد و از هيچ تلاشي از جمله توهين به رييس جمهور و سياه نمايي وضع کشور فروگذار نکرد.


وي افزود: دشمن سعي کرد سياست خارجي دولت را منزوي نشان دهد ولي باز هم موفق نشد و ملت ايران با حضور در صحنه هاي مختلف کشور، شکست را بر دشمن تحميل کردند.
وي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه هاي مختلف سياسي، نظامي، علمي، اقتصادي و فرهنگي افزود: دستاوردهاي انقلاب اسلامي بيانکر آن است که ايران اسلامي به راه خود که راه امام و اسلام است ادامه مي دهد و در سايه حرکت در اين مسير به موفقيت هاي بسياري دست خواهد يافت همانگونه که امروز با وجود همه تحريم ها و صدور قطعنامه ها از سوي دشمن به اين موفقيت ها دست يافته است.
وي افزود: امروز پيام انقلاب اسلامي به تمامي کشورهاي جهان صادر شده است و بسياري از کشورها، انقلاب اسلامي را الگوي مبارزات خود قرار داده اند و نمونه ان را در فلسطين، لبنان و حتي کشورهاي امريکاي لاتين مشاهده مي کنيم.
راهپيمايي مردم شهرستان گرگان با صدور قطعنامه پايان يافت و شرکت کنندگان در اين مراسم با شعارهاي الله اکبر، اين قطعنامه را تاييد کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.